Dit jaar bestaat onze stichting 20 jaar en wat hebben we in al die jaren dankzij jullie hulp als donateurs veel bereikt!
Dit was het 19e werkbezoek. We zijn er trots op dat zoveel mensen in de afgelopen jaren hebben meegeholpen én zijn meegereisd om zelf een indruk te krijgen van ons werk:
Bert, Nynke, Paul, Annemarie, Dinno, Ruud, Gabriëlle, Leony, Marlies, Caro, Agnes, Marjan, Annette, Jaap, Willeke, Frank, Nienke, Kitty, Ingwer, Annigje, Boris, Bernadette, Sake, Yolanda, Willem, Eveline.
Begin mei 2026 reisden Nynke, Eveline, Annemarie en Bert naar Kameroen. Er is veel nieuws en positiefs te vertellen over onze projecten. We zeulden 8 koffers mee vol kleren en 9 laptops voor de school en het ziekenhuis. De ontvangst was weer hartverwarmend met tijd voor mooie gesprekken met de mensen met wie we al zo lang samenwerken.
We hebben een aantal nieuwberichten toegevoegd over de projecten. Veel plezier met lezen en je zult zien: er is weer genoeg te doen komend jaar.
Een hartelijke groet,
Nynke, Paul, Bert & Annemarie



