Bij het nieuwe ziekenhuis zijn ook kamers voor artsen die als vrijwilliger 2 weken tot enkele maanden komen meewerken en woningen voor de gezinnen van het medisch personeel (artsen en verpleegkundigen). De kamers zijn al opgeleverd en in gebruik. Het gebouw met de woningen is klaar.
We zoeken nog € 10.000 financiering voor de afwerking en inrichting van de woningen binnen.
Als dat geld beschikbaar is, kunnen we in het najaar huisvesting bieden aan artsen en vrijwilligers die in het ziekenhuis voor korter of langer komen werken.
Help jij mee zodat de artsen aan het werk kunnen?



